Истините тужне приче

ЧИТАШ

Приповетка

Кратке приче које су заувек промениле живот људи. Хеј момци прошло је око годину дана па сам помислио да ћу се јавити да напишем још и уредити неке друге ствари. ХМУ за неке захтеве. Ускоро бих требао написати још неких ствари. ПС ово су стварне приче ...

#сада #приповетка

Живот је кратак

9,3 К 75 7 Writer: ally56624 од алли56624
од стране алли56624 Пратите Схаре
  • Делите путем е-поште
  • Репорт Стори
Пошаљи Пошаљи пријатељу

Петак, 8. марта, мој супруг и ја смо се враћали кући са вечере око 18:45 када сам приметио велики црвени камион са јарко црвеним лампицама. Живимо на падини брега, тако да увек примећујем ствари које не изгледају како треба. На дну нашег прилазног простора је подручје за извлачење, а ниже преко улице је велики резервоар за воду. Горе с прилазом је нижа парцела и коначно је врх брда наш дом. Хтео сам да прегледам овај камион кад смо стигли до куће, али су ме ометале сирене. Погледао сам кроз прозор горе, погледом на долину, и нисам видео ништа. Окренуо сам се, али опет сам чуо сирене, само овај пут много гласније - још увек ништа. Ушао сам у нашу радну собу и угледао ватрогасну возило и две амбуланте и гомилу аутомобила поред места за извлачење. Летјела сам низ степенице вичући мом мужу да је код нас. Још сам имао свој кожни капут док сам трчао доле. Било је тамније, али свјетла су била приказана на подручју извлачења. Тамо сам видео бели аутомобил са отвореним возачким вратима, као и задња врата иза возача. На задњем седишту је био ранац. Код браника сам угледао тело. Сви први одговори у то време били су иза ватрене стихије, ћутећи, с погледом на сцену. До сада је Рон уз мене, а ја шапнем: 'Тамо је леш.' Каже ми да смо имали неколико позива са питањем да ли смо добро и да су се чула три пуцња. Већ је стигла полиција. Један од полицајаца срео је човека из црвеног камиона, који је још увек био паркиран поред резервоара за воду. Док су разговарали, ишли су ка потезу, али још увек на улици. Очигледно, младић се возио и мислио да је некоме потребна помоћ. Када се приближио приметио је тело и одступио. Укључио је сва своја светла у камион и назвао 911. У неком тренутку сам позвао наше комшије. Нису били код куће. У нашем дворишту сам видео лампу. Полицајца сам видео раније како разговара са младићем са камионом. Полицајац није знао где је наш прилаз па је слиједио пут наших комшија. Питао нас је шта знамо, видели и како се зовемо, итд. Питао сам га да ли је ПД Венатцхее и рекао је да. Обавијестио сам га да живимо у округу. Није ми веровао, па је одлучио да је боље проверити јер сам био тако упоран. Позвали су шерифове округа Цхелан да преузму власт. Муж ми је донио мој скијашки парк док сам се већ смрзавала и тресла. Пријатељ ми је рекао да је то био шок. Изненадила сам се што нисам наступала на лицу места. Нисмо знали да ли је то самоубиство или убиство. Пошто смо преживели самоубице, изненадио сам се колико сам био миран. У међувремену, осећао сам се као да гледам НЦИС.ВПД је сликао и постављао маркере на разним местима. ЦЦСО је стигао и сви остали су напустили лице места. Криминална трака била је преко пута, а доле је прошла кроз подручје повлачења. Наше комшије су звале рекавши да не могу доћи кући. Рекао сам им да иду у супротном смеру. Блокада пута била је уз њихов прилаз. Кренуо је да види шта се дешава. Коначно сам ушао да погледам видео. У ствари сам седео на ногама како бих могао да видим шта се дешава напољу док сам једно време гледао филм. У 23:00 коначно смо отишли ​​у кревет. ЦЦСО и даље ради. Устао сам у 4:00 и сви су отишли. Поново сам устао у 6 ујутро и послао е-пошту мојој ЦЦСО вези и питао је ли он код нас и може ли ме испунити као што смо чули две различите приче. Потврдио је да је у питању 23-годишњи мушкарац из околине, самоубиство. Послао је СМС свом оцу и оставио белешку. Вау! Колика је вероватноћа да неко однесе живот на имовини некога ко је преживео самоубиство. АКО САМО смо стигли 5 или 10 минута касније, можда бих могао да му помогнем. Осећам бол његових родитеља и жао ми је због чега пролазе.