Водич за Фицтионкин
ЧИТАШ
Водич за Фицтионкин
СлучајноДефиниције, објашњења и приче директно из фикције. Фицтионкинити је вероватно једна од најчешће погрешно представљених група у Отхеркин огранку. Било да сте сазнали о аномалији фикције путем прекомерног Тумблр поста или ...
#фицтионкин #фиктивност #фицтионкињоурнал #фиктив #фицтотипес #информације #сродник #кинтипе #отхеркин #другост #отхеркињоурнал #психолошки #духовно #тхериан #тхериањоурнал #тхериантхропи
Дефиниција Фицтионкин-а
1.2К 11 2 аутор: КоијаКинг- Делите путем е-поште
- Репорт Стори
- Делите путем е-поште
- Репорт Стори
Фицтионкин су људи који се нефизички идентификују као измишљени ликови или врсте. Не-физички значе да су свесни да су физички људи. Фицтионкин може бити од било које врсте медијског материјала, укључујући књиге, ТВ емисије, представе, стрипове и филмове. Свој идентитет могу видети духовним као што је реинкарнација повезана или психолошка. Неки фикционари чак верују да живе као ова универзална верзија лика, и још увек живе као наведени лик у другој димензији. Многи фиктивци ослањају се на мултиверзалну теорију, верујући да измишљени ликови и врсте из овде приче постоје у другим универзумима. Међутим, други заузимају веома не-духовни приступ и свој идентитет сматрају искључиво психологијом заснованом, и верују да то што јесте или је оно што није прошли живот или алтернативни универзум везан.
Фицтионкин генерално извештава о познавању њиховог света канона и ликовима и врстама у њему. Пејзажи се могу чинити познатим по излагању њиховом канону, као и расвета. Фицтионкин ће често доживети снажни деја ву повезан са њиховим каноном, а ако су измишљени лик, њихови животни догађаји карактеризирају. Неке фикције имају чак и емоционалне реакције када, на пример, гледају филм са њиховим ликом у њему, посебно ако су догађаји трауматични. Ове фикције могу имати потешкоће ако су изложене свом канону чак и дуго након иницијалне изложености, мада већина фицтионкина ужива у свом канону. Фицтионкин имају тенденцију да се осећају као да се гледају у огледало када виде свој лик или врсту, и могу се поистоветити са другим детаљима, попут гласа њихових ликова или врста и понашања. Ипак, фикцикина може или не мора деловати на начин на који је деловала у канону и може, или не мора да жали због негативних догађаја који су се догодили у њихово време као посебан лик или врста. На пример, многа злобна сродна карактера жале због свог понашања и поступака из прошлости, док други тврде да би оно што су поново урадили учинила срчано. Упркос томе, велика већина зликоваца зликоваца разумије правила и ограничења постављена у овом царству и придржава их се. Многи фикционисти који су канон, али који се увек понашају онако како су то радили њихови карактери или врсте, приписују ове разлике у понашању одрастању на овом свету и преузимају овде научена понашања која могу имати приоритет у односу на њихово понашање или понашање сада. То је једноставно зато што ова научена понашања превладавајућу улогу у овом животу захваљујући механизмима суочавања, културним нормама и другим факторима.
Док се добар комад фикције идентификује као исте тачне врсте или лик као што је приказано у њиховом канону, постоје неки фиктивкини који то не чине. Ове фикције сматрају себе АУ или алтернативним универзумским фикциквином. Пример фиктивне аукције АУ-а би била зла верзија јунака или чак мали детаљ, попут црнке плавуше.