Шта значи воћњак америчке ривијерије? Објаснио је нови бренд Мегхан Маркле

Шта је нови Инстаграм и веб локација Мегхан Маркле и које је право значење имена Америцан Ривиера Орцхард?
Слушајте овај чланак
Учитавање звука...Мегхан Маркле , 42, тихо је лансирала свој нови бренд, Воћњак америчке ривијере , ове недеље тако што се вратила на Инстаграм шест година након што је напустила платформу друштвених медија уочи њеног брака са Принц Хари .
Инстаграм налог за Воћњак америчке ривијере не одаје много у погледу онога што ће бренд понудити, али је објављено да ће послужити као замена за њен блог о животном стилу Тхе Тиг , коју је угасила 2017.
Као Тхе Тиг , Воћњак америчке ривијере каже се да садржи рецепте и садржај о животном стилу, а апликација за заштитни знак сугерише да се веб локација може користити за продају кухињских производа и прехрамбених производа.
Једна ствар коју су многи фанови довели у питање је име иза Мегхановог новог бренда - Америцан Ривиера Орцхард - и шта оно значи.

Шта значи воћњак америчке ривијерије?
Нови бренд Мегхан Маркле Воћњак америчке ривијерије за коју се каже да је знак за област Калифорније у којој она и принц Хари живе, Монтесито.
Монтецито се често назива „америчком ривијером“ због климе која одражава климу на обали Средоземног мора - такође позната као Ривијера.
Значење иза дела имена „Воћњак“ тек треба да се објасни или дешифрује.
- ОПШИРНИЈЕ: Принц Хари каже да би дијагноза рака код краља Чарлса могла да 'уједини' породицу
- ОПШИРНИЈЕ: Кенсингтонска палата се суочава са позивима стручњака да објави необрађену слику Кејт Мидлтон
- ОПШИРНИЈЕ: Меган Маркл добија тужбу за клевету против полусестре Саманте Маркл

Чему служи нови Инстаграм и веб локација Мегхан Маркле?
Нови бренд Мегхан Маркле Воћњак америчке ривијере дебитовао је у четвртак, 14. марта, са новом Инстаграм страницом.
Једини садржај који се дели на овој Инстаграм страници је девет постова који су савршено усклађени како би открили име бренда и лого, као и кратак видео, подељен у причама, о томе како Меган аранжира цвеће, пече и шета по свом дому у Калифорнији.
Извори су рекли Паге Сик да ће нови бренд бити сличан Тхе Тигу по томе што ће се фокусирати на дом, башту, храну и општи начин живота.
Инсајдери су рекли да је Меган „радила на овоме више од годину дана“, додајући: „То су све ствари које су јој блиске срцу – све ствари око којих је страствена“.