Шеин открива планове за отварање 30 продавница укључујући локације у Великој Британији
Схеин ће касније ове године отворити поп-уп продавнице у којима купци могу лично да виде производе пре него што купе.
Шеин је открио планове за отварање 30 поп-уп продавница широм Европе, Блиског истока и Африке, уз извештаје неких филијала у Великој Британији.
Интернет продавац је директан конкурент Примарк-у због њиховог трендовског стила и пословног модела ниске цене.
Док Схеин тренутно ради само на мрежи, купци ће ускоро моћи да виде производе пре него што купе са доласком 30 искачућих продавница.
Иако се тренутно не зна где ће се Схеин поп-уп продавнице налазити или када ће се отворити, верује се да ће бити неких локација у Великој Британији.
Прошле године, Шеин је отворио привремене продавнице у Бирмингему, Бристолу и Кардифу које су биле веома популарне током два дана када су биле отворене.
Док ће ови искачући прозори купцима дати укус за личну куповину у Схеин-у, кинески модни гигант не планира да ствара сталне продавнице.
Бренд је рекао у данашњем саопштењу: „Ови искачући прозори чине саставни део Схеин пословног модела, омогућавајући потрошачима да искусе производе из прве руке, као и омогућавајући бренду да се повеже са потрошачима.
Схеин је основао предузетник Крис Ксу у октобру 2008. и тренутно купује у 150 округа широм света.
Опширније:
- Инфлуенцерка се сломи након што странци одбију њену понуду да купе њихову куповину
- Примарк то дели е за лансирање нове веб странице у великом ажурирању куповине
- Највећи раст цена у супермаркетима откривен у новом истраживању