Урнебесно огорчени повратци ТрипАдвисора од особља увређеног ОВИМ рецензијама.

Прошли су дани када би једноставно извињење особља решило проблеме. Ово особље ВРЛО озбиљно схвата своју репутацију и осећало се примораним да напише ове слатке повратне информације купцима ...


Неки запослени своју репутацију схватају веома озбиљно. Толико су се осећали приморанима да напишу ове слатке повратне информације купцима ...

1. Горки лимуни

Клијент који је на ТрипАдвисору оставио ужасну рецензију кафића и бистроа у Иорку можда је био шокиран када је открио да се тамошње особље мало мање извинило.



Ханнах Ц из северног Јоркшира жалила се да је кафић „прецењен и веома непристојно особље“, након што је наручила кришку лимуна и воду која ју је коштала 2 фунте. Она пише: 'Кад сам питала зашто ми је толико наплаћено воде, конобар је грубо рекао' па, знаш ли колико кошта лимун? ' Да, дефинитивно није 2 £. 'Међутим, Хана није добила одговор који је очекивала јер је члан особља искористио прилику да објасни зашто је њен лонац воде са лимуном толико коштао. У одговору на пост, менаџер је написао: 'Жао ми је што мислите да сте & лдкуо; отргнути & рдкуо; и ја ћу покушати да објасним зашто нисте, пре него што скинем листу „дуготрајних“ задатака, укључујући одабир ножа, даске за сецкање и вађење лимуна из фрижидера.

2. Тешко угодити

Менаџерка ресторана узвратила је бриљантним пригушивањем након што је једна муштерија рекла да ју је конобар са пирсингом 'одбио' - и тврдио да је ресторан 'лскуо; наказа' & рскуо ;.

Корисница по имену Елизабетх приметила је да је „велики прстен преграде у облику поткове“ био „занимљив поглед“ пре него што је признала: „Не бих волела да га сретнем у мрачној уличици и волела бих да не служи и мени храна! & рдкуо;


Менаџер Бен Греиг се извинио због чекања Елизабетх, али је бранио своје особље напомињући да је мото ресторана 'воли све, послужи све'.


Додао је: & лдкуо; Жалосно је што нисте могли погледати поред његовог изгледа и видјети га због правог, финог момка.

Па, то ће јој показати!


3. Они у стакленим кућама ....

Незадовољан купац пожалио се на услугу у кафићу 52 у Абердеену на ТрипАдвисору након што је био незадовољан одговором особља када је једну од журки повредила чаша коју је испустила конобарица.

Део жалбе је гласио: „Ни у једном тренутку се менаџер није извинио због овог инцидента нити је понудио било какву накнаду на крају оброка, предложили смо гест добре воље, али је оклевао. (сиц) '


Међутим, власник Стевен Ботхвелл није прихватио коментаре лежећи и одговорио је у подужем посту у којем је описао муштерију као „искривљену слику стварности“.

Говорећи о ономе што је сматрао стварном временском линијом догађаја, Стевен је додао: „Поново сам посетио ваш сто 15 -ак минута пре него што сте кренули, а вино вам је наместило кревет у глави. У том тренутку сте почели да ми пипате леђа ... овако је прошло. '

Вовзер!

Не бисмо желели да станемо на погрешну страну ових чланова особља!