Фризерка открива четири ствари које не подноси да клијенти раде

  Фризерка Емили Пител поделила је своје четири муштерије'icks' online.
Фризерка Емили Пител је поделила своја четири муштерија 'ицкс' на мрежи. слика: Гетти

Фризерска стилисткиња Емили Пител је жестоко ударила своје муштерије током бруталног видеа на Тик Току.


Фризерка је навела четири најгоре ствари које клијент може да уради током састанка у њеном салону.

Фрустрирана стилисткиња Емили Пител жестоко је ударила купце у бруталном видео снимку на Тик Ток-у док је пратиоцима објашњавала своје најбоље „иксове“.

Звезда друштвених медија, која се зове @емилиросепител на мрежи, одлучила је да објави откривајући снимак након што је видела људе из других индустрија како деле своје мржње према кућним љубимцима.

Иако њени нису били велико изненађење, са сигурношћу се може рећи да ће већина људи бити крива за барем једног од њих.


Започела је контролну листу забрана рекавши: „У реду, радићу своје 'ицкс' као фризер јер видим да сви други раде своје и желим да ускочим.

Уз натпис „Број 3 ме заиста хвата“, испоставило се да су Емилин први медвед били купци који долазе са нечистим бравама.


Она је љутила: „Број један – када ми клијент дође са супер прљавом косом, само не. Не само да не желимо да дирамо твоју прљаву косу, већ то није добро за твоју боју. са прљавом косом“.

  Њен први кућни љубимац су клијенти који се појављују са прљавом косом.
Њен први кућни љубимац су клијенти који се појављују са прљавом косом. слика: Гетти

Друга лоша навика клијента укључивала је неугодан тренутак у базену.


Колориста је наставио: „Број два – када те седнемо за чиније са шампоном, а ти се нагнеш и онда нам погледаш право у очи, немој то да радиш. Свима је незгодно. Само затвори очи.“

Њена трећа притужба односила се на људе који нису стигли на термин на време, посебно ако су стигли са укусним топлим напитком.

Она је рекла: „Број три – када се појавиш касно. Али, када се појавиш касно са кафом у руци, а немаш је за нас. И ми волимо кафу и потребан нам је кофеин да ти уредимо косу. '

Фризерка је завршила искрени видео својом последњом притужбом - клијенти нису остали на месту.


Емили је додала: „Број четири – када си ти у нашој столици и ми окренемо нашу столицу, а онда твоја глава погледа у огледало... молим те немој то да радиш јер постоји разлог зашто окрећемо твоју столицу.

  Емили може't stand it when clients are late.
Емили не може да поднесе када клијенти касне. слика: Гетти

Тик Ток видео, који је прикупио 15.000 прегледа, изазвао је стотине порука забринутих и збуњених пратилаца који се не слажу са коментарима.

„Због тога фарбам своју косу. Не желим да ме осуђују јер радим нешто погрешно лол“, написао је један корисник друштвених мрежа.

„Годинама су нам говорили да уђемо са прљавом косом“, рекао је други.

Док је трећи написао: „Замислите да одете код доктора са кафом и да доктор каже: „О, јеси ли донео једну за мене, ја сам хтео једну“.

Неки љутити фанови су чак почели да деле своје „иксове клијената“, укључујући остављене да чекају 30 минута, фризери су их дуплирали и додатни трошкови су додани на рачун након услуге.

Опширније: