БТС теорије и објашњења

353 1 0 Writer: G0ldenP0tat0 аутор: Г0лденП0тат0
од стране Г0лденП0тат0 Пратите Схаре
  • Делите путем е-поште
  • Репорт Стори
Пошаљи Пошаљи пријатељу
  • Делите путем е-поште
  • Репорт Стори

>


Упс! Ова слика не прати наше смернице о садржају. Да бисте наставили са објављивањем, уклоните је или пренесите другу слику.

Са издавањем најновијег састава МВ, 'Рун' и пратећег албума, Најлепши тренутак у животу 2. део, круже теорије обожавалаца о скривеном значењу иза БТС 'Трилогије', састављене од 'И Неед У' пролог са њиховог соло концерта и 'Рун'. Теорије су бујне и крећу се од једног члана који је мртав, свих чланова мртвих, до халуцинација и ефекта лептира, до снова врсте снова, до илустрације фаза депресије и менталних болести, до самоубиства и једноставног малтретирања између пријатеља.

Моја теорија око БТС трилогије је прилично једноставна, али симболично густа: ово је компликована метафора одрастања.

Када је БТС објавио „Најлепши тренутак у животу Пт 1“, водитељ и репер Ким Намјоон описао га је као албум о адолесценцији, који је најсрећнији део живота, али који је створен и са „анксиозношћу и несигурношћу“. Пошто се чланови БТС-а крећу у доби од отприлике 18-23 године, они су у фази између младости и одрасле доби где ствари постају неспретне и збуњујуће. За мене, трилогија БТС говори о смрти беспомоћне дечије невиности и неизбежном прелазу у одраслост.

На много начина, Трилогија видео снимака БТС ме подсећа на филм из 1986. године „Стани поред мене“, где је група од четворо пријатеља из детињства кренула да открију тело мртвог дечака из њиховог града у нади да ће постати локални хероји. Међутим, у том се процесу дечаци међусобно поверују и бацају своје детињство и невиност. На крају филма дечаци су раздвојени и више нису пријатељи, али и даље држе сећања на то време.

Сва три видеа су богата симболизмом, и иако текст музике игра важну улогу, они нису апсолутно битни за разумевање приче. Постоји доста промене временских рокова и перспектива између ликова, што значи да ова прича на све начине припада свим ликовима. Отпакирање ове приче је лакше ако следимо исту нелинеарну временску линију.

Требам У 'представља беспомоћан силазак док хор понавља' пада, пада '. Ликови наизглед не контролишу сопствено понашање и осећања, реагујући на оно што се дешава око њих у младоликој невиности и безобразлуку. У овом МВ-у видимо ликове како реагују на своје окружење и ситуације. Фокус се помера из сцена групе заједно, делујући пријатељски према јувиаланду, до сцена сваког члана, где се у многим облицима окрећу очају и несрећи. Када су заједно, седам ликова су безбрижни и дивљи. На пример, Хосеок, за кога се види да узима прегршт лекова, баца своју бочицу у ватру када им се придруже пријатељи, радије осећајући емоције према својим пријатељима, пре него омамљеност усамљености.


>

Упс! Ова слика не прати наше смернице о садржају. Да бисте наставили са објављивањем, уклоните је или пренесите другу слику.

Прича се наставља у наставку

Промовиране приче

Свидеће вам се